28 d’ag. 2007

Viatge a Turquia (2002)

Continuant amb la recopilació de fotos de viatges, aquesta viatge va ser pensat per la nostra amiga Anna Sánchez que al final no va poder assistir.... però et donem les gràcies per assistir a un país ple de contrastos....

Primer de tot, vam atravessar el Bosfor amb una capitana de vaixell molt coneguda per tots vosaltres... on utilitzant els seus dots com a negociadora va aconseguir uns apple-tea.. i conduir una bona estona el ferry.. ahhhhaahhhggg!

La intenció era arrivar sans i estalvis a Anatòlia...

A Efeso ens vam trovar amb un patrici ...

vam conquerir la Capadoccia...
A la Capadoccia, vam conèixer gent d'un poblet que es guanyaven la vida fent càtifes... i altres coses...
Ens vam fer amics d'una familia molt entranyable durant aquest viatge...

Antalia, la ciutat més Benidorm de la costa sud d'Anatòlia, vam llogar amb aquests amics un barquet on apart de banyar-nos vam menjar com Campions amb la pròpia collita del dia...

Finalment, abans de finalitzar a Instabul vam fer una gran festa on els nostres futurs nuvis vam demostrar el seu ritme sobre la pista de ball...ufff quina caloreta eh!!!!

Però l'estrella de la nit va ser, tatachin tatachan!!!! el nostre guia!!! que es deia realment "Suat"...
Ja a la gran ciutat, Instabul, vam aterrar al gran Bazaar! quina bogeria!

I, per finalitzar hi ha que dir que tot era molt maco però feia una calda, mireu mireu!